Winkelwagen
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen!
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Filters
Categorieën

Veelgestelde vragen

Account

  • 1. Hoe maak ik een account aan?

    Leuk dat je een account bij ons wilt aanmaken! Door een account aan te maken word je een Berden Family Member. Om een account aan te maken klik je rechts bovenaan de pagina op ‘account’, vervolgens ga je naar ‘account aanmaken’ en vul je jouw gegevens in. Klik op ‘registreren’ en je account wordt aangemaakt.

    Mocht je al Berden Family Member zijn bij ons, dan kun je inloggen met jouw mailadres en wachtwoord.

  • 2. Wachtwoord vergeten of wijzigen, wat nu?
    Geen probleem. Klik hier en ga naar ''wachtwoord vergeten'' om een nieuw wachtwoord in te stellen.

    Ontvang je geen email om een nieuw wachtwoord in te stellen? Dan is het mogelijk dat je een klantenkaart hebt maar deze nog niet gekoppeld is aan een online account. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
  • 3. Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?
    Met een account word je Berden Family Member. Hierdoor spaar je punten bij iedere aankoop voor korting, ontvang je een verjaardagscadeau als deze bij ons bekend is, kun je jouw favoriete items bewaren en hoef je bij vervolgbestelling niet opnieuw je gegevens in te vullen. Daarnaast ben jij altijd op de hoogte van de laatste acties, nieuws en ontvang je regelmatig persoonlijke kortingen. Bekijk alle Berden Family Member voordelen.

  • 4. Moet ik een account hebben om een bestelling te plaatsen?
    Nee, dat is niet nodig. We vragen wel om je naam en adres zodat we de bestelling zo snel mogelijk af kunnen handelen.

Bestellen en betalen

Bezorgen

  • 1. Op welke wijze wordt mijn bestelling bezorgd?
    Pakketten worden verzonden via PostNL. Zodra de bestelling verzonden is ontvang je een Track & Trace code, zodat je de status van je pakket kunt bekijken.

  • 2. Wat is de levertijd van een bestelling?
    We streven er naar om de bestelling zo snel mogelijk te leveren. Houd rekening met een periode van 1 tot 2 werkdagen*. Indien je een web-only artikel besteld is kan de levertijd variëren van 1-5 werkdagen*. Dit staat per artikel aangegeven.

    *Let op! Momenteel kan het zijn dat je je bestelling één tot drie werkdagen later geleverd krijgt dan aangegeven op de orderbevestiging. Dit komt door de drukte bij de postbezorger. We werken met man en macht om de bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te leveren, omdat we begrijpen dat je deze natuurlijk zo snel mogelijk in huis wil hebben. Controleer het bezorgmoment goed op je orderbevestiging. Als je de bestelling later geleverd krijgt, ontvang je hier een e-mail over. Op de dag dat je pakket bezorgd wordt, krijg je een Track & Trace code waarmee je je bestelling kunt volgen.
  • 3. Ik ben niet tevreden over een product, wat kan ik doen?
    Dat is vervelend om te horen. Normaliter raden wij je aan om met het artikel en de bon naar een winkel te komen, zodat er ter plekke gekeken kan worden naar een passende oplossing. Dit is momenteel niet mogelijk. Wel kun je ook jouw klacht melden via [email protected]. Geef hierbij zo gedetailleerd mogelijk aan wat er mis is en voeg, indien mogelijk, ook een foto toe van het (beschadigde) artikel. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Retourneren

  • 1. Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Is je bestelling niet naar wens? Dan kun je deze natuurlijk retourneren. Dit is mogelijk binnen de zichttermijn van 14 dagen en deze gaat in op de dag wanneer de complete bestelling is ontvangen. Als Berden Family member kun je online aankopen 30 dagen retourneren en winkel aankopen14 dagen in plaats van 7 dagen. Artikelen dienen altijd ongebruikt en voorzien van de originele labels en het prijskaartje geretourneerd te worden. Klik hier voor meer informatie.

  • 2. Binnen welke termijn krijg ik mijn geld terug na een retourzending?
    Wanneer je retourzending bij ons ontvangen is, wordt de retourbetaling in behandeling genomen. Het aankoopbedrag ontvang je gemiddeld binnen 5 werkdagen, na ontvangst van je retour, terug op je rekening. Wanneer je betaald hebt met een creditcard, ontvang je het retourbedrag terug op je eerstvolgende afrekening. Een Riverty betaling wordt verrekend in je Riverty account.

  • 3. Krijg ik mijn verzendkosten terug als ik iets retour stuur?
    Indien er verzendkosten worden berekend en je stuurt de volledige bestelling retour, ontvang je de verzendkosten terug.
  • 4. Kan ik een bestelling annuleren?
    Zodra een bestelling afgerond en betaald is, kan deze niet meer geannuleerd worden. Neem daarom altijd contact op met onze klantenservice. We helpen je graag bij het vinden van de juiste oplossing.

Berden Family Member

  • 1. Hoe kan ik punten sparen?
    Indien je een Berden Family Member bent, spaar je automatisch punten. Voor iedere euro* die je bij Berden mode, wonen & meer besteedt ontvang je 3 punten. Elke 1000 punten vertegenwoordigd een saldo van € 10,-.

    Over de aankopen tijdens speciale kortingperiodes worden er geen spaarpunten berekend. Tevens ontvang je ook geen spaarpunten bij aankopen op showroommodellen en aanbiedingen bij Berden wonen & slapen.

    *Uitgezonderd van het sparen zijn aankopen op de afdeling ICI Paris XL, Chocolized by Visser Chocolade, Van Os Tassen en Koffers, Mynt juwlier, Omoda, alle binnen Berden en Houtbrox gelegen restaurants, cadeaubonnen en vermaakkosten bij Berden.
  • 2. Wanneer worden mijn punten bijgewerkt?
    De gespaarde punten over de aankopen bij mode staan 14 dagen in bewaring. Dit betekent dat ze na 14 dagen (indien er geen retouren hebben plaatsgevonden) automatisch bijgewerkt worden.

    Dit in tegenstelling tot de punten over een meubelaankoop. Deze worden uitgekeerd bij de eerstvolgende bonusuitkering na volledige betaling van de betreffende aankoop.
  • 3. Wat is mijn gespaarde saldo?
    Een actueel overzicht vind je altijd in jouw Berden account als punten. Elke € 1,- is 100 punten. Ook kun je de Berden app downloaden en altijd op te hoogte zijn van jouw Saldo. Deze vind je in de app onder het kopje "Saldo".
  • 4. Hoe kan ik mijn gespaarde saldo inleveren?
    In de winkel en webshop kun je tijdens de bonuscheque periode punten inleveren. Laat in de winkel je (digitale) klantenkaart scannen of opzoeken aan de hand van je postcode en huisnummer. Voor de webshop log je in en kun je tijdens het afrekenen de punten inleveren.

    Het saldo dat je hebt ingezet wordt vervolgens van jouw aankoop afgetrokken.

    Wil je het hele jaar je gespaarde punten als saldo inleveren? Download dan de Berden app en zet je saldo in om deze als korting in de winkel te besteden. Ga naar de functie saldo inzetten en geef je aan hoeveel saldo je in wil zetten. Ook kun je online je punten inleveren. Dit doe je in de webshop tijdens het afrekenproces en kies dan voor Inleveren punten en bepaal zelf hoeveel punten je inlevert. Elke € 1,- is 100 punten.
  • 5. Wanneer ontvang ik mijn bonuscheque voor het gespaarde aantal punten?
    Tweemaal per jaar worden de gespaarde punten uitgekeerd in de vorm van een Berden Family cheque. Deze cheque wordt vanaf een bedrag van € 5,- uitgekeerd.

    Wil je het hele jaar punten inleveren? Download dan nu de Berden app! Dan heb je de mogelijkheid om het gespaarde saldo op ieder moment naar keuze te besteden. Zowel in de winkel als online. Om deze punten in te leveren in de winkel open je de app en ga je naar saldo. Hier kies je vervolgens hoeveel korting je wilt ontvangen bij de volgende aankoop in de winkel. Indien je de punten online wilt inleveren, kies dan bij het afrekenen voor "Inleveren punten" en bepaal zelf hoeveel je wilt inleveren. Elke € 1,- is 100 punten. 
  • 6. Kan ik mijn gespaarde saldo ook online verzilveren?
    Ja, dat kan, maar alléén als je ook de Berden app hebt gedownload. Door het downloaden van de app krijg je extra voordeel waardoor je jouw punten het hele jaar kunt inleveren. Ook heb je altijd inzichten in je aankopen, gespaarde punten en daarmee ook saldo die je weer in de winkel kunt besteden, nieuwtjes, acties en nog veel meer voordelen.

    Om je punten online in te leveren kies je tijdens het afrekenen in onze webshop voor "Inleveren punten", en bepaal je zelf het aantal punten en daarmee ook de korting. Elke € 1,- is 100 punten.
  • 7. Wanneer komen mijn punten te vervallen?
    Je gespaarde punten komen te vervallen indien er 24 maanden geen aankopen hebben plaatsgevonden.
  • 8. Ik kan niet inloggen met mijn account. Hoe kan dat?
    Het is mogelijk dat je een klantenkaart hebt maar deze nog niet gekoppeld is aan een online account. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
  • 9. Ik heb meerdere accounts. Kan ik deze samenvoegen?
    Jazeker, we houden ons klantenbestand graag zo up-to-date mogelijk! Geef je wijzigingen door via [email protected]
  • 10. Hoe geef ik een adreswijziging door?
    Indien je een online account hebt kun je via account jouw adresgegevens aanpassen. Ook kun je de Berden app downloaden en hier gemakkelijk je gegevens wijzigen.
  • 11. Wanneer ben ik een Berden Family Member?
    Indien je in bezit bent van een Berden klantenkaart, online account of je via de Berden app geregistreerd hebt, ben je een Berden Family Member.
  • 12. Krijg ik mijn ingewisselde spaarpunten terug als ik mijn aankoop (deels) retourneer of annuleer?
    Ja, de punten worden gedeeltelijk of in z'n geheel terug geboekt op jouw account. Dit wordt per artikel procentueel berekend.